Artykuły (12)
-
Dasz na make up czy jedzenie?
Nie uwierzysz, na co ludzie chętniej dadzą jej pieniądze. Jedna dziewczyna, dwie potrzeby. W pierwszej sytuacji ta czarnula trzyma tabliczkę z informacją, że potrzebuje pieniędzy na make up. W drugiej – prosi o jedzenie. Youtuber, który przeprowadza różne „eksperymenty socjologiczne” postanowił sprawdzić empatię Amerykanów.… -
Brutalny eksperyment socjologiczny
Takie prowokacje przygotowywały już organy ścigania, organizacje pozarządowe i osoby prywatne. Jednak dopiero, gdy pojawia się to na youtubie, trafia na odpowiedni grunt. Bo użytkownicy tej platformy to młodzież, ale jej rodzice. A rozpęd viralowych filmików jest nie do zatrzymania. Wykorzystał to jutuber Coby Persin, który zajmuje… -
Przemoc wobec kobiety - reakcja ludzi
Ile z 53 osób poddanych eksperymentowi socjologicznemu zareagowało na przemoc wobec kobiety? Byliśmy przekonani, że wynik będzie zupełnie odwrotny! Niedawno przypominaliśmy Wam eksperyment socjologiczny, przeprowadzony przez Rosjan, którzy na stałe mieszkają w Szwecji. Wywołało to żywą reakcję z Waszej strony, dlatego… -
Hajs za darmo - ekksperyment socjologiczny
Gdyby ktoś rozdawał pieniądze, ale miał ograniczoną ich pulę, powstrzymałbyś się przed przyjęciem gotówki, by skorzystali z niej bardziej potrzebujący? Zobacz, co zrobił koleś w garniturze, kobiety z torebkami wartymi tyle, co Twój laptop i ile zagarnął dla siebie i swojego psa bezdomny. Coby Persin specjalizuje się w… -
Test na uczciwość - zdałbyś?
Stawka to 100 000 lub 200 000 złotych. Tyle wynosi wygrana na kuponie loteryjnym, który na oczach ludzi gubi szczęśliwy zwycięzca. I teraz zagadka – kto zwróci bilecik i czy w ogóle ktokolwiek zareaguje poprawnie (czyt. odda komuś jego własność). Josh Paler Lin to autor wkrętów i pranków, ale tym razem wziął się za mniej… -
Bogaty vs biedny - polski prank
Jak reaguje laska na studenciaka w za dużych ubraniach, a jak na zagranicznego motocyklistę, który chce zabrać ją do swojej willi z basenem? Polski jutuber pokazuje nam to na wideo z ukrytej kamery. Nastała moda na eksperymenty socjologiczne. Tak jak parę miesięcy temu przeżywaliśmy boom na pranki, tak teraz w Internecie króluje… -
Pupa eksperymentalna
Podwinięta spódniczka na pupie młodej dziewczyny, to prank starszy niż YouTube. Kiedyś kręcono je kamerami na taśmy VHS, dziś aparatem ukrytym w plecaku. Jak dziś reagują faceci na widok pupy młodej Azjatki? Angel Kim to urocza Azjatka i choć w pewnym momencie na jej pupie pojawia się coś przypominającego cellulit, to gdyby… -
Sprzedawcy żon
Za ile sprzedałbyś swoją partnerkę życiową? Odpowiesz, że nie ma ceny. No chyba, że jesteście w trakcie rozstania. Ale w normalnych relacjach wydawałoby się, że najbardziej odpowiednią reakcją na taką propozycję byłaby pięść prosto w nos składającego niesmaczną ofertę delikwenta. Wydawałoby się… Joey Salads to youtuber… -
Ekshibicjonizm społecznościowy
Podchodzi do Ciebie obcy facet i wymienia szczegóły Twojego życia prywatnego. Mówi z kim byłeś na kawie, gdzie chodzisz na siłownię, jak nazywa się Twój pies i pyta czy nowo kupione łóżko do sypialnie jest wygodne… Ludzie stojący za jutubowym projektem „Z dobrym słowem” kręcą filmiki o podłożu socjologicznym – raz w… -
Naga modelka chodzi po Londynie
Naga kobieta idzie po ulicy. W sumie to nie całkiem naga. Ma na sobie spodnie. Nie ma bluzki, tylko zieloną farbę. Jak reagujecie? Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kelly Klein (@kellyklein_) 26 Sty, 2017 o 7:18 PST Angielskie Daily Mail postanowiło przeprowadzić eksperyment socjologiczny i sprawdzić spostrzegawczość mieszkańców… -
Najlepsze filmy na YouTubie 2016
YouTube to już nie tylko darmowa rozgłośnia dla nowych talentów (czy beztalenci). To często miejsce pracy podawane przez coraz więcej osób. Młodzi w szkołach nie marzą już by być lekarzami, prawnikami czy w najlepszym przypadku – biznesmenami. Chcą teraz być youtuberami i zaczynać pracę od logowania się na swoim kanale. Jak co… -
Dziecko diabła na ulicy
Widzisz na ulicy wózek, a w nim płaczące dziecko pozostawione bez opieki – co robisz? Oczywiście podchodzisz sprawdzić czy wszystko gra. Zbliżasz się, a tam diabeł! Taki wkręt nowojorczykom przygotowali spece od marketingu viralowego z firmy Thinkmodo. To ci sami pokręceni ludzie, którzy w zeszłym roku przygotowali telekinetyczny…